Mijn bestemming - Kenia - Reisverslagen van Laura van den Beuken - WaarBenJij.nu Mijn bestemming - Kenia - Reisverslagen van Laura van den Beuken - WaarBenJij.nu

Mijn bestemming - Kenia

Hallo allemaal,

Nog vijf weken te gaan en dan vertrek ik naar Kenia. Vanaf 19 december zal ik voor twee maanden in Kenia, om precies te zijn Nanyuki, verblijven. Ik zal daar voor zeven weken vrijwilligerswerk gaan doen bij de Likii Academy. Dit is een dagopvang voor kinderen van 0-7 jaar in nood. Mijn laatste week zal ik in de Kigio Wildlife Conservancy verblijven. Hier zal ik tussen de wilde dieren en prachtige natuur verblijven en helpen bij het onderzoeken en duurzaam behouden van deze natuur.
De komende weken zullen voor mij in het teken staan van het voorbereiden van deze spannende en avontuurlijke reis. Via deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden van mijn belevenissen. Ik hoop dat jullie het met plezier zullen lezen. Reacties zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Liefs Laura

Ps. Kijk ook nog even op mijn droom pagina...
http://www.dreamordonate.nl/3540-kinderen-in-kenia


Recente Reisverslagen:

03 Februari 2016

Laatste keer...

01 Februari 2016

Sporten en Mount Kenya

27 Januari 2016

Playground opening – Volleyballen – Kerk

22 Januari 2016

Playground up-date

18 Januari 2016

Medical outreach & Animal Orphanage
Laura

Hier ben ik dan....Laura! Een vrolijke, sportieve en enthousiaste meid. Eindelijk ga ik iets doen waar ik al lang van droom. Vrijwilligerswerk in Kenia! Ik hoop met mijn enthousiasme en zorgzaamheid een steentje te kunnen bijdragen aan de kinderen in nood.

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5170

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 12 Februari 2016

Mijn bestemming - Kenia

Landen bezocht: