Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Beuken - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Beuken - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 December 2015 | Nederland, Nederland

Hallo lieve lezers,

Bijna is het zover...morgen zal ik in alle vroegte naar Kenia gaan vertrekken. Mijn koffers zijn gepakt, dus ik ben helemaal klaar voor mijn avontuur! Een koffer is vol met allerlei leuke dingen voor de kinderen op mijn project: 20 volleyballen (donatie van Gideon - Mark Meulenman! Bedankt!), stickers, kleurboeken, kleurpotloden, krijtjes, haarelastiekjes, vouwblaadjes, stuiterballen, ballonnen, tollen, knuffels etc. Mijn andere koffer is vol met mijn eigen zooi (kleren, badproducten, boeken etc.) haha

Ik heb er super veel zin in!! Maar vind het ook erg spannend...Ben super benieuwd naar alles en iedereen daar. Ik ga jullie in ieder geval zo goed mogelijk proberen op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak!

Dan nog mijn laatste SUPERDUPER ENTHOUSIASTE ONGELOFELIJKE FANTASTISCHE MOOIE INSPIRERENDE mededeling........

Via mijn dreamordonate site heb ik een fantastisch bedrag van 1000 euro bij elkaar gekregen. Iedereen die heeft gedoneerd: Jullie zijn geweldig, BEDANKT!!!
Ennnn via mijn school P. Oosterlee, hebben de kinderen een geweldig bedrag van 126,46 euro bij elkaar gekregen. Dus alle kinderen, ouders, docenten van de P. Oosterlee, ENORM BEDANKT!!!

Met dit geld ga ik heel veel moois kunnen betekenen op mijn project. Ik hoop iets duurzaams achter te kunnen laten :)

Voor nu is het een tot ziens...in 2016 ben ik weer terug in het koude kikkerlandje :p haha

Liefs van Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hier ben ik dan....Laura! Een vrolijke, sportieve en enthousiaste meid. Eindelijk ga ik iets doen waar ik al lang van droom. Vrijwilligerswerk in Kenia! Ik hoop met mijn enthousiasme en zorgzaamheid een steentje te kunnen bijdragen aan de kinderen in nood.

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 5161

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 12 Februari 2016

Mijn bestemming - Kenia

Landen bezocht: